وبلاگ شخصی آرین حاجی زاده

من اینجا مطالبی که برام جذاب هست رو باهاتون به اشتراک می گذارم.

وبلاگ شخصی آرین حاجی زاده

من اینجا مطالبی که برام جذاب هست رو باهاتون به اشتراک می گذارم.

جدید ترین خودرو لکسوس

پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ب.ظ

تصاویر حیرت انگیز از جدیدترین مدل لکسوس شاسی بلند منتشر شده است. شاسی بلند لکسوس یک سر و گردن بالاتر از بقیه خودروها است. تصاویری از جدیدترین شاسی بلند لکسوس در دنیای خودرو جنجال به پا کرده است. 

 

لکسوس نسل دوم کراس اوور محبوب NX خود را با نام رسمی New 2021 Lexus NX را در دو مدل NX 350h و +NX 450h معرفی کرده است

 

خودروی +NX 450h از همان پیشرانه بنزینی الکتریکی استفاده می‌کند که خودرو‌های تویوتا RAV4 و Suzuki Across SUV از آن بهره می‌برند.

موتور‌های الکتریکی +NX 450h ذخیره خود را از یک باتری یونی لیتیوم 18.1 کیلووات ساعت تأمین می‌کنند که ادعا می‌شود می‌تواند برد حرکتی 58 کیلومتری و حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت را ارائه دهد.

دومین مدل New 2021 Lexus NX، نسخه تکامل یافته NX 350h ترکیبی است که گفته می‌شود 22 ٪ قدرتمندتر، 10 ٪ CO2 کمتری از خود ساطع می‌کند و 15 ٪ سریعتر از مدل فعلی است.

لکسوس ادعا می‌کند که NX جدید به لطف استفاده از «مواد با کیفیت بالا» و قابلیت‌های جدیدمی‌تواند به راحتی جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین مدل لکسوس در اروپا حفظ کند.

 

 

۰۰/۱۰/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
آرین حاجی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی